MUSIC FOR LIFE IN MEULEBEKE

Op 13 december 2017, over deze onderwerpen: Activiteiten & partij
Music 4 Life Meulebeke

Weerom steunt N-VA Meulebeke ook dit jaar Music For Life van Studio Brussel. Samen met alle mensen van goede wil kunnen wij in de Warmste Week ook vanuit Meulebeke onwaarschijnlijk veel warmte brengen.Dit jaar koos onze partij voor twee goede doelen : vzw Hartekamp en vzw Zonnebloemblaadjes. Deze laatste organisaties is gevestigd in Menen.

Beide vzw’s zorgen ervoor dat ook minder fortuinlijke kinderen, ondanks hun beperking of een ziekte, een ongelooflijk leuke tijd kunnen beleven op zomerkamp, tijdens weekends of gewoon bij gelegenheidsuitstapjes. Meer informatie vindt u hierover op http://www.hartekamp.be  en http://www.zonnebloemblaadjes.be

Onze actie wordt gepeterd door niemand minder dan Bert Maertens, Vlaams volksvertegenwoordiger en burgemeester van Izegem. Met zijn jeugdig enthousiasme dat aanstekelijk werkt, is Bert er intussen in geslaagd om  vele schouders onder dit nobel project te krijgen.

Om fondsen in te zamelen verkopen wij “chocoladesticks”, een leuk gadget, waarmee u thuis of onder vrienden zelf echte lekkere chocolademelk kunt maken.

Op woensdag 20 december zullen we op de markt pakjes met chocoladestokjes verkopen. 1 pakje = € 3