Kandidaten

N-VA Meulebeke gaat met 21 beresterke kandidaten naar de verkiezingen

21 Beresterke kandidaten voor Meulebeke

De afgelopen 6 jaar werkte onze fractie constructief mee vanuit de oppositie. Wij waren de actiefste oppositiepartij en deden heel wat positieve voorstellen.
Bij positieve zaken van de meerderheid waren we ook positief maar waar nodig waren we kritisch. Dit alles voor een beter Meulebeke.

Meulebeke is een mooie berengemeente maar de manier waarop er momenteel bestuurd wordt is niet zoals wij het willen zien.  We willen het anders in de toekomst. We willen elke Meulebekenaar de kans geven deel uit te maken, mee na te denken en het beleid mee vorm te geven.   Momenteel worden er te vaak ondoordachte beslissingen genomen zonder degelijk overleg noch inspraak.  Bij de uitvoering van plannen moet er te vaak bijgestuurd worden.  Een lange termijn visie ontbreekt op elk vlak.

Als N-VA Meulebeke trekken we nu voor de tweede maal een campagne voor de gemeenteraads-verkiezingen op gang.  Wij kiezen voor duidelijkheid en gaan uit van onze eigen sterkte.   We komen bewust op met een nationale partij.  Wij gaan voor beleid en niet voor postjes.  Bij deze zijn we verheugd dat we als voltallige N-VA afdeling 21 BERESTERKE kandidaten kunnen voorstellen die als 1 groep naar buiten komen.  Dit onder de unieke en bijzondere slogan #Beresterk.

Gemeenteraad

Machteld Vanhee